Ce inseamna introducere? , aah ar trebui sa ne prezentam si sa spunem lucruri despre noi , adica un fel de caracterizare,dar urasc caracterizarile! 😀 ,deci…bine , bine
trebuie sa fac o introducere! Sunt Aleha 😀 , altceva nu cred ca , conteaza momentan 😀
Hmm cred ca as putea sa spun o mie de lucrurii (defapt scrie) , dar vor fi spuse in timp 😀

Hai sa incercam un pic de „meditatie”
sunt curioasa cate ganduri pot pleca doar de la un cuvant „simetrie” sau cate ganduri
pot duce la acel cuvant.
Daca imi aduc bine aminte, simetria apare si prin literatura (doar ca nu se numeste simetrie) , gen finalul coincide cu inceputul,simetrie poate si la un obiect , dar si la intamplari!
In fine ideea e ca gandurile noaste sunt ciudate , uneori iti pot da insomnie fara ca defapt sa te gandesti la ceva (se intelege ca acesta parte din introducere a fost gandita gen noaptea deci nu prea are sens)
Concluzie: chiar conteaza? Unele lucruri nu trebuiesc intelese :)) y todo es verdad hasta que se convierte en mentira

Ahhh , imi place spaniola , deci s-ar putea sa mai scriu in spaniola 😀

PS: Tinand cont ca am fost amenintata ca lucrurile care le scriu pot fi editate de psihologul Icey! nu imi asum raspunderea pentru tot ceea ce scriu! (un mic exemplu : daca apar nume de manelisti prin propozitii de admiratie , cu siguranta nu am fost eu! ) 😀

Lectura placuta! 🙂

